Er du nysgjerrig på hva KI faktisk kan gjøre for deg i arbeidshverdagen?
Visste du at du kan gi KI notater fra et Teams-møte og få tilbake et referat, en konkret handlingsliste og et førsteutkast til kundemail på sekunder? KI kan være et supert hjelpemiddel, men det er også mange fallgruver man må være obs på.
KI kan blant annet gi feil informasjon, og om du deler interne tall og data i åpne løsninger kan du bryte både personvern og sikkerhet.
Bli med på webinar der du får innsikt i måter å bruke KI på, hvordan du stiller gode spørsmål og setter interne kjøreregler så KI kan bli et trygt og effektivt hjelpemiddel!
Skåppå vil i høst tilby kurs i KI hvor målet er at dere skal få praktisk erfaring med hvordan bruke KI til å spare tid på daglige oppgaver og skape mer verdi for bedriften.
Her vil dere få lære mer i detalj om egenskapene til KI, og hvordan bruke mer avanserte funksjoner i KI assistenter som ChatGPT.
Vi vil også se litt på hva som skal til for at dere skal kunne ta i bruk automatisering av repeterende oppgaver.
Rådgivning i bruk av KI
Skåppå tilbyr også individuell rådgivning. Her vil dere få skreddersydd veiledning i hvordan integrere KI på en best mulig måte i deres bedrift.
Vi vil sammen identifisere hvilke oppgaver bedriften bruker mest tid på i dag og som er best egnet til å effektivisere med KI. Vi vil også anbefale hvilke KI-verktøy og løsninger som vil gi størst effekt hos dere.